TWD: Survivors in Georgia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tapa tai tule tapetuksi
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Esimerkkiroolaus

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Gus
YLIN JOHTAJA
YLIN JOHTAJA
Gus


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.09.2015

Esimerkkiroolaus  Empty
ViestiAihe: Esimerkkiroolaus    Esimerkkiroolaus  EmptyLa Syys 12, 2015 6:26 pm

// Tämä on siis esimerkkiroolaus. Huomaathan että oikeassa roolauksessa pelaa väh. 2 ropettajaa. Myöskään tässä käytettyjä hahmoja ei ole olemassa. //

Jack Walker

Kookas mies käveli metsässä varmin askelin. Hänellä oli revolveri valmiina kaiken varalta, sillä miehen aikaisemmat kokemukset metsistä eivät olleet hyviä. Toisessa kädessään Jackilla oli taskulamppu, olihan nyt yö. Runsaan oksiston lävitse ei paistanut edes kuu, joten metsässä olisi ollut pilkkopimeää ilman hänen taskulamppuaan. Oksat rasahtelivat miehen astellessa niiden päälle. Hän toivoi, ettei kukaan kuulisi sitä. Jack jatkoi matkaansa tovin näkemättä zombien zombieta, kunnes hän oli näkevinään pienen hahmon taskulamppunsa valossa. Mies pysähtyi nopeasti ja osoitti sekä taskulampullaan että aseellaan tuota hahmoa, joka osoittautuikin pieneksi tytöksi. Jack laski aseensa kun tyttö kaatui vasten puuta, ilmeisesti pelästyen miestä (?)
Takaisin alkuun Siirry alas
Gus
YLIN JOHTAJA
YLIN JOHTAJA
Gus


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.09.2015

Esimerkkiroolaus  Empty
ViestiAihe: Vs: Esimerkkiroolaus    Esimerkkiroolaus  EmptyLa Syys 12, 2015 6:35 pm

Mia Carter

Yritin saada unta puussa, johon olin kiivennyt vähän aikaa sitten. En kuitenkaan pystynyt olla vilkuilematta ympärilleni. Minulla ei ollut minkäänlaista asetta, joten päätyisin helposti kulkijoiden ruuaksi. Sitten huomasin valoa muutaman sadan metrin päässä minusta. Ehkä se oli toinen selviytyjä? Sen oli pakko olla, sillä eiväthän kulkijat osanneet käyttää taskulamppuja. Toivoen parasta kapusin alas puusta. Tärisin hieman pelosta kun kävelin kohti valoa, jonka omistaja käveli kohti minua. Kipitin hiljaa, kunnes pääsin valokeilaan. Pelästyin kun mies yhtäkkiä osoitti minua aseellaan ja taskulampullaan. Peräännyin siis muutaman askeleen ja kaaduin vasten puuta. Onneksi mies ei enää osoittanut minua aseellaan, vaan laski sen alas. Esittäydyin nopeasti:
"O-olen Mia. Mia Carter..." En ollut varma saiko mies selvää hiljaisesta ja katkonaisesta esittäytymisestäni, mutta pysyin silti sen jälkeen hiljaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gus
YLIN JOHTAJA
YLIN JOHTAJA
Gus


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.09.2015

Esimerkkiroolaus  Empty
ViestiAihe: Vs: Esimerkkiroolaus    Esimerkkiroolaus  EmptyLa Syys 12, 2015 6:38 pm

Huomasitko, että Jackin roolaus oli kolmannessa persoonassa, kun taas Mian ensimmäisessä? Molemmat roolaukset olivat imperfektissä. Huomasitko myös että peliin kuulumattomat asiat olivat // merkkien välissä, tai sitä että Jackin roolauksesta löytyi (?)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Esimerkkiroolaus  Empty
ViestiAihe: Vs: Esimerkkiroolaus    Esimerkkiroolaus  Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Esimerkkiroolaus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TWD: Survivors in Georgia :: TÄRKEÄÄ :: Info + Uutiset-
Siirry: